Założenia ogólne
1. Regulamin określa warunki funkcjonowania sklepu Szklanebombki.pl dostępnego pod adresem http://www.szklanebombki.pl
2. Szklanebombki.pl jest własnością firmy Produkcja Ozdób Choinkowych s.c. I.Z. Grześkowiak, z siedzibą w Stodolsko 23a, 62-068 Rostarzewo, zarejestrowanej przez Burmistrza Rakoniewic pod numerem 1852 i 1853.
NIP: 995-00-31-899, REGON: 631167237 .Kontakt do sklepu: email: bombkichoinkowe@gmail.com, tel: 512 314 761512 314 761, Tel/fax: 61 444 25 96
3. Skorzystanie z oferty sklepu Szklanebombki.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
4. Przez użyte w Regulaminie określenia należy rozumieć :
Regulamin - niniejszy regulamin sklepu Szklanebombki.pl
Sklep - internetowy serwis mieszczący się pod adresem: http://www.szklanebombki.pl umożliwiający nabywanie oferowanych w nim towarów.
Kupujący - osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupów towarów udostępnionych w sklepie.
Rejestracja - proces zakładania konta użytkownika w sklepie.
Hasło - kod ustanawiany podczas rejestracji.
5. Korzystanie z funkcji dostępnych w sklepie wymaga posiadania komputera lub innego analogicznego urządzenia podłączonego do Internetu, wyposażonego w przeglądarkę internetową.
6. Oferta przeznaczona jest dla osób pełnoletnich, posiadających zdolność do czynności prawnych.
Warunki składania zamówień i realizacja
1. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną poprzez stronę http://www.szklanebombki.pl
2. W celu złożenia zamówienia i dokonania zakupu należy umieścić wybrane towary w koszyku. Następnie należy wypełnić przez zamawiającego w sposób prawidłowy formularz rejestracyjny
3. W celu zarejestrowania należy podać w formularzu rejestracyjnym następujące dane: - Imię i nazwisko - Adres e-mail - Adres korespondencyjny - Numer telefonu - Haslo
4. Rejestracja w serwisie oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowej, zgodnie z przepisami Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym.
5. Koszty wysyłki ponosi klient zgodnie z cennikiem. Sklep automatycznie w zależności od wagi produktów w koszyku wyliczy koszty wysyłki.
6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie .W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji.
7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić klienta.
8. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
9. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po wpłynięciu należności na konto Sklepu.
10. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1-7 dni roboczych. Wszystkie zamówienia są realizowane poprzez firmę kurierską lub pocztę polską jako paczki PRIORYTETOWE lub EKONOMICZNE NADANE NA WARUNKACH SZCZEGÓLNYCH .
11. Bombki z dedykacją i bombki na specjalne zamówienie realizowane są maksymalnie do 10 dni roboczych. Jeśli termin przekroczy zakres dni klient zostanie o tym fakcie poinformowany.
12. Termin dostawy towaru równa się sumie czasu realizacji i czasu dostawy, przy czym czas realizacji wynosi od 1 do 7 dni roboczych, a czas dostawy zależy od terminu realizacji przesyłki przez pocztę polską lub firmę kurierską.
Ceny towarów
1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich, euro, funtach ,dolarach i zawierają podatek VAT. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu,. Koszty dostawy towaru do Kupującego podane są oddzielnie i są uzależnione od wagi zakupionego towaru.
2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie internetowej Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.
Zwroty i reklamacje
1. Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271 ze zm.) Nabywca będący konsumentem może odstąpić na piśmie od Umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
2. Nie przyjmujemy zwrotów bombek z imieniem, dedykacją, logotypem. Towar zwracany wysyłany jest na koszt zamawiającego. Sklep nie będzie przyjmował zwrotów wysłanych do sklepu z opcją za pobraniem.
3. Reklamację należy składać w formie elektronicznej za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Sklepie .Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy,
b. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,
d. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia.
5. W przypadku stłuczenia bombek podczas transportu zamawiający powinien wysłać zdjęcia zbitych bombek na bombkichoinkowe@gmail.com i zgłosić reklamację.
6. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
7. Kupujący akceptuje, że produkty wykonywane są ręcznie, co nie daje możliwości na pełną powtarzalność przedstawianej oferty. Różnice te mogą dotyczyć jedynie w niewielkim stopniu koloru, kształtu lub wzoru.
8. Sklep dokłada wszelkich starań, aby w ofercie prezentowanej na stronie www.szklanebombki.pl produkty były zgodne z rzeczywistością. Jednakże przedstawione produkty mogą różnić się proporcjami i odcieniami kolorów w zależności od ustawień poszczególnych monitorów. Nie może to być podstawą reklamacji i zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym Szklanebombki.pl
Prawo do odstąpienia od umowy
W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- rozpoczęcia – za zgodą konsumenta - świadczenia usług przez Szklanebombki.pl, przed upływem terminu 10 dni od zawarcia umowy;
- dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
- umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (bombka ze zdjęciem, bombka z imieniem, dedykacją, bombka reklamowa, bombka z logo)
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
- dostarczania prasy;
- usług w zakresie gier hazardowych.
Sprzedający w ciągu pięciu dni dokona zwrotu pieniędzy wraz z należnymi odsetkami.
Sposoby płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- · wpłata na rachunek bankowy (przelew tradycyjny) na konto sklepu:
mBank: 12 1140 2004 0000 3502 7523 5268
Dla rozliczeń zagranicznych :
IBAN : PL 12 1140 2004 0000 3502 7523 5268
SWIFT : BREXPLPWMBK
- rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za
pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24
- płatnosc za pobraniem
Dostarczenie wiadomości email
1. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę internetową www.szklanebombki.pl Natychmiast po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Sklepu.
2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Klienta adres email, co może być spowodowane blokowaniem lub usuwaniem emaili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta lub blokowaniem przez administratorów serwerów pocztowych. Klient korzystający z usług Sklepu ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym lub fałszywym. Zamówienia zawierające takie treści nie będą realizowane.
Przerwy techniczne
1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Sklepu spowodowany czynnikami niezależnymi od Sprzedawcy oraz wynikającymi z tego konsekwencjami.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do Sklepu spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem funkcjonalności Sklepu. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.
Postanowienia końcowe
1. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zapoznanie się, zaakceptowanie i przestrzeganie przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu oraz dokonanie zakupu w Sklepie na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie wraz ze zmianami zachodzącymi na rynku. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
3. Wszelkie reklamacje nie dotyczące zakupywanych towarów, a dotyczące funkcjonowania serwisu powinny być zgłoszone pisemnie na adres e-mail.
4. Operator może z ważnych przyczyn, w szczególności w związku z wprowadzeniem nowych funkcji do sklepu dokonać zmiany regulaminu. O zmianie powiadamia użytkowników na stronach internetowych sklepu
5. W sprawach nieuregulowanych stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i innych właściwych ustaw
6. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyznaczenia dodatkowych dni w których nie będą realizowane dostawy.